Pentacon Aspectomat j24b

Úterý Listopad 25 21:21:45 CET 2014

Hezký večer,

	dost magnetofonů umí připojit synchronizátor, na jedné stopě je nahraný
doprovod (text, hudba...) a na druhé stopě jsou nahrané impulsy 1 kHz,
které se vedou do synchronizátoru a ten pak ovládá projektor. Dříve se
to používalo přesně tak, jak píšete a některé magnetofony měli
synchronizátor již vestavěný.

	Synchronizace pomocí vodivých kousků na pásku se dříve také používala,
ale s rozvojem techniky to padlo. Asi i proto, že to muselo být v
reprodukci slyšet.

	No a k připojení toho synchra určitě bude ta zásuvka, ale to je jen můj
dohad. V návodu to určitě bude, ale ten já nemám. Důležitější je pro mne
ale ten typ žárovky, snad si někdo vzpomene, nebo to někde najde.
Naštěstí jde s žárovkou docela dost pohybovat, takže by měla jít seřídit
i jiná.

Saša Svobodová