Pentacon Aspectomat j24b

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Listopad 25 21:21:04 CET 2014

Zdravím,
  na ten projektor se pamatuji, používali jej naši kantoři na gymnáziu.
  Synchronizaci uměl, ale tedy alespoň řešení používané na naší škole
mělo čtvrtstopý magnetofon (typu Tesla B47 Student, případně Tesla B57)
a pásky měly na jedné stopě výklad a druhá stopa byla synchronizační,
nahrávaly se na ní "beepy" určité frekvence, které se detekovaly napřed
ve vnějším zařízení mimo projektor i magnetofon - v synchronizátoru,
a tuším typ B57 a později jeho inovace B117 již uměl tyto značky sám
nahrávat (bylo na něm speciální tlačítko) i detekovat a rovnou měl
spínací kontakt. Ani nevím, jak se pořizovala ta synchrostopa při
použití B47, možná to uměl taky ten synchronizátor (bylo na něm taky
několik tlačítek).
  Hele, já o tom pindám a tady se to dá prohlédnout alespoň jako
obrázek sestavy včetně B47 (a lze tam koupit rovnou i tem manuál, ale
vypadá to, že je v bulharštině :-) ).
http://www.ebay.ca/itm/VINTAGE-GERMAN-PHOTO-CAMERA-BROCHURE-PENTACON-ASPECTOMAT-J24B-/271566238624?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f3a9bf3a0
  Zdraví Pavel