Pentacon Aspectomat j24b

Úterý Listopad 25 20:39:39 CET 2014

Dobrý večer,

     chci se zeptat, jestli někdo, náhodou, nemáte návod pro tento
prastarý diaprojektor. Jde mi hlavně o to zjistit, k čemu slouží druhá
DIN zásuvka. První je pro ovladač, druhá bude s největší
pravděpodobností pro synchronizátor. Jejich zapojení není identické,
takže ovládání funguje jen v jedné zásuvce. V té druhé funguje je
zaostřování.

     A druhá otázka zní, jaký typ žárovky do projektoru patří. Vím, že
to je 150W/24V s kolíkovou paticí, ale to je docela málo na to, ji dojít
koupit.

     Dočasně jsem do optického systému dala žárovičku 4W/24V což sice,
kupodivu, dává docela dobrý obraz, ale přeci jenom to není úplně ono :-)

     Saša Svobodová