Kde sehnat alkalické tužkové akumulátorky (dobíjecí)?

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Listopad 25 19:38:17 CET 2014

Dobrý den.
Dosloužily mi dosud používané nabíjitelné alkalické tužkové "baterky".
Tak jsem šel do elektry, jako před pár lety, a čekal jsem, že si tam
normálně koupím náhradní. K mému velikému překvapení a rozčarování je
ale vůbec nikde nemají a dokonce mi tvrdí, že nic takového neexistuje.
Víte někdo, kde se dají tyto baterky sehnat?

Leží mi tu na stole "GRANDcell Rechargeable Alkaline Power" a "PURE
ENERGY alcaline rechargeable". Pure Energy byla údajně koupena firmou
iGo, ta má dokonce v cz web, ale prodávají už jen nabíječky, u baterek
mají prodej ukončen. Žádného jiného dodavatele jsem nenašel.

Kdybyste někdo o nějakém (tuzemském) prodejci věděl, byl bych rád.
Díky.
--
PM