samopajitelny drat

Úterý Listopad 25 19:31:27 CET 2014

Ja teda pouzivam stale komunisticky postribreny drat s teflonovou
izolaci, k sehnani je furt snad...
Stahnu par desitek cm izolace, je velmi volna, odmerim, ustrihnu
izolaci, navleknu, zapajim a je to. Prijde mi to mnohem lepsi.
Ale taky uz jsem trpelivy a narocny a na cokoli kde je vic nez 10
soucastek necham udelat desku, pro hobby casto v Cine ;-)