Vysavac - klesa vykon

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Listopad 25 12:07:47 CET 2014

Proč se vlastně nedělají domácí vysavače s asynchronním motorem? Jeden
takový máme v práci, když na to přijde tak vysaje i šrouby do
velikosti M10 (a to jak ISO, tak DIN) a při tom je tišší než cokoliv z
těch domácích zázraků (tedy pokud se s ním zrovna neluxují ty šrouby).

Aleš Procháska