CEZ vymena elektromeru - pokracovani

Tony Malecký tony na malecky.cz
Úterý Listopad 25 08:17:32 CET 2014

My tu máme mezi domky pár let staré rozvody vzduchem kabelem na domy.
Dělal je ČEZ podle jejich požadavků. Aktuálně ale při jakékoli změně
(jistič, tarif) požaduje aby byl elektroměr na hranici pozemku... Takže
pokud máte dům uprostřed zahrady a k němu vede ze sloupu na ulici
vzduchem kabel tak máte docela honičku.... :-)