CEZ vymena elektromeru - pokracovani

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Listopad 25 08:02:38 CET 2014

Já zas postavil pilíř, nechal udělat revizi, podal to na ČEZ a druhý den
jdu kolem a byl tam.
Když jsem měnil na dvousazbu, přijel člověk ptal jsem se ho zda si můžu
vybrat z HDO, dal mi několik čísel, ihned jsem si to na netu ověřil, vybral
a výhod spínání v dobrém čase využívám doteď.
To je prostě o lidech.
K.