CEZ vymena elektromeru - pokracovani

Jan Matuška hw na starhill.org
Pondělí Listopad 24 20:16:47 CET 2014

Zdravim, sice EON, ale podobne...

Dne 24.11.2014 v 20:04 Michal Gregor napsal(a):
> [...]
> causa CEZ pokracuje. Co se stalo? CEZ schvalil vymenu elektromer,
> nasledne firma provedla upravu jisticove skrine, revizni technik vse
> zkontrolova. Ale technik CEZu to odmitl zapojit pro nedostatek prostoru.
>
> Pisu to sem aby ostatni vedeli co je ceka a na co si dat pozor.
>
> Posledni jednani vypadalo nasledovne:
> 1) Setreni CEZ Distribuce zjistuje pouze volnou kapacitu v miste
> pripojeni. Jestli jsou na miste tri faze nebo zda maji v rozvadeci
> dostatek mista je v teto chvili nezajima. Pritom skrin je zaplombovana
> a nikdo krome CEZ pracovniku do ni nesmi.
Zajima je to do urovne pripojneho mista (pojistkove skrine). Dal uz je
to veci zakaznika. Samozrejme ma technicke podminky - prostor a typ
skrine, pristup z verejne komunikace apod.
> 3) Revizni technik odpovida za dodrzeni technickych podminek CEZu.
> Pripojku nesmi schvalit, pokud tomu tak neni. Opravdu tomu tak je?
Odpovida za spravnost z pohledu norem. Pokud bude chtit distributor
ruzovou skrin, tak to je revizakovi celkem jedno.

> 4) Technici CEZu neposkytuji zadne konzultace, dokonce ani si je nelze
> oficielne objednat a zaplatit. Takze lidi co tomu vubec nerozumi, nebo
> si vyberou spatnou firmu maji smulu.
Jejich klasicka odpoved je - mel jste si vybrat jimi doporucovanou
firmu. Ale to je tak vsude, jdou lidi schopni a jsou i patlalove..

> 5) Vyjimky se neudeluji za zadnych okolnosti i kdyby se mela zbourat
> pulka baraku.
To je ale docela dobre, protoze uz jsem videl tolik prasaren, ze
udelovani vyjimek je cesta do pekel...