zlepenie folie na osvit PCB

Branislav Schnierer smeckcems na gmail.com
Pondělí Listopad 24 16:47:20 CET 2014

Zdravim,

u mna LEDky funguju, ale myslim ze boli zo SOS alebo z TME. Doba osvitu cca
12-13minut, svietim cez obycajny biely kancelarsky papier, nijako
nespriesvitnovany. Tlac na laserovom Samsungu, vytlacok trocha nasmradim v
acetone. Pouzivam Positiv a leptam v chloride. SSOP puzdra to zvladne, co
mi na domace zuvanie v pohode staci.

Brano