zlepenie folie na osvit PCB

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Listopad 24 16:28:26 CET 2014

Teraz ma napadlo...ze poskriabal som si neosvetlenu cast takze to asi nedostatocny osvit nebude. Ani neviem ci som mal pozitivnu alebo negativnu dosku, ale vysledok bol nahodou ok :)

To co bolo cierne na folii zostalo ako med na doske.

iko

Dňa 24. novembra 2014 15:35:22 CET používateľ iko <iko.ikoon na gmail.com> napísal: