zlepenie folie na osvit PCB

Pondělí Listopad 24 16:28:24 CET 2014

Ty ledky nekomu fakt fungujou? Ja jich kdysi koupil asi 100ks z Ciny a
pokus nic moc. Snesou jen 20mA a ani za hodimu to pres pauzak vyrazne
neexponovalo. Ted jsem dal 8 do baterky misto bilych, kdyz jsem hledal
unik klimy a na tyto ucely, bankovky atp. to funguje.
Na DPS mam UV-A zarivku jako DZ11 a ta funguje skvele (myslim, ze se to
prodava jako na nehty)