OT Mobil LG D290n L Fino

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 24 13:57:01 CET 2014

Přítelkyně měla LG Optimus G nebo tak nějak se to jmenovalo a ten kdykoliv
spadl na zem, tak se rozbil displej. Chyba byla v konstrukci, kdy okolo
displeje byl kovový rámeček a obrazovka skoro ve velikosti displeje. Druhá
chyba byla v tom, že od praskliny dolů přestal fungovat digitizer, takže po
pádu se stal mobil nepoužitelný.
Jinak oplýval spoustou výkonu a od Androidu 4.4 na mě systém působil velice
dobře odladěně a líbila se mně i předinstalovaná klávesnice.
Bohužel víc modelů neznám, takže nedokážu říct, jestli na tyto problémy taky
trpí.

vylučuje
> [...]
> amendments and adjustments may only be subject of further contract
> negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the
> contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
> negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká
pošta,
> s.p. is not liable for termination or interruption of any contract
negotiation for
> whatever reason.
>

> This e-mail and any attached files may contain confidential information.
If you