zlepenie folie na osvit PCB

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Listopad 24 09:56:57 CET 2014

Tak plosak hotovy, vyzera jak novy, pouzil som nakoniec dve folie cez
seba spojene hrotom pajkovacky, doska nejaka 10rocna, ani neviem skade
som kupoval, horske slnko 10 minut, vyvolavane v luhu, leptane chloridom.
Pri 28pin SSOP sa mi trochu zda ze su niektore plosky prepojene, musim
preskrabnut.
A ta fotocitliva vrsta je nejaka meka (maka) alebo co, sa mi podarilo
lahko ju  skrabnut pinzetou a ono sa mi odleptal skrabanec... nabuduce
si dam vecsi pozor.