Terminal by Br na y

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Neděle Listopad 23 20:40:42 CET 2014

Dobrý večer,

ještě na starém PC s hardwarovým sériákem (Win7 x86) jsem zkusil verzi
Terminal v1.9b 20111230 a Terminal v1.91b 20141010.  Ta starší verze
běžela bez problémů a nová verze včetně následujících nějak blbnuly
(nekorektně se aktualizoval obsah přijatých dat v okně terminálu).
Nainstaloval jsem RealTerm, ve kterém je možné separátně nastavit
prodlevu mezi vysílanými znaky a mezi řádky (flashoval jsem HEX), což
vyřešilo můj problém. Ale makra tlačítka v Br na y byly k nezaplacení ... .

Miloš