OT: chybne heslo na ACER Iconia Tab A100

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Listopad 22 22:07:33 CET 2014

Díky za odpověď,

účet na G..play je také odhlášen. Vidím to bohužel na nějaký reset do
továrního nastavení, byť se ztrátou dat. Jediné co jsem našel je zapnutí
se stisknutým tlačítkem hlasitosti. Spustí se Booting Recovery Kernel,
ale tím jsem skončil :-(

EH