zlepenie folie na osvit PCB

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Listopad 22 16:33:58 CET 2014

Dnes jsem ten fix "Pilot Board Master" v rychlosti vyzkoušel a zdá se mi
že to funguje skvěle. Hlavní výhoda je v tom že se výborně stírá i z
velmi jemných motivů. S tím může být u běžných fixů trochu problém.
Respektive člověk musel být velmi opatrný aby motivy nepoškodil. Na
druhé straně možná nekryje tak dobře jako ostatní fixy, ale černé je to
naprosto dostatečně. Na jednom místě jsem měl fix otřený i z toneru, ale
domnívám se, že jsem se tohoto místa dotknul ještě před zaschnutím fixu
a tak z něj setřel ještě nezaschnutý fix. Zdá se, že ten fix schne o
něco déle než jsem zvyklý u ostatních fixů a dokud zcela nezaschne není
možné ho stírat.

Výsledek je, že mám z tohoto fixu velmi pozitivní dojem a budu ho
používat dál.

     Martin.