Havárie InnoDB na Mysql

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Sobota Listopad 22 15:36:21 CET 2014

Také jsem řešil, jak připojit větší úložistě k STM32. Problém u těchto
filesystému je ten, že většinou je třeba při namountování systému
přečíst celý disk a do RAM si uložit strukturu disku, což je problém,
protože RAM není většinou moc nazbyt.
Další komplikací je to, že jsou učeny většinou pro použití v linuxu a
není úplně jednoduché (alespoň pro mne) je od kernelu odseparovat.
Dobrou dokumentaci jsem k němu (yaffs2) též nenašel.

J.S.