Havárie InnoDB na Mysql

Pátek Listopad 21 18:20:18 CET 2014

Kdyz jsme u toho, pokud pouziju nejakou SPI flash cca 8-16MB nebo primo
nejakou NAND Flash par GB a chtel bych na ni FS na takove to FTP atp.,
je neco vhodneho open source? Tusim yaffs2 by mel byt pro tyto ucely
vhodny, vim, ze na tom beha linux ale zatim jsem nezkoumal, jestli to ma
vsechny potrebne vlastnosti a jestli by se to dalo nacpat v pohode do
takove STM32F4xx ???