Seriovy port na PC a Delphi

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Čtvrtek Listopad 20 23:41:10 CET 2014

Zdravim vsechny.

Mam v supleti procesory Atmel AT89c55wd. Ty se programuji jinak nez 89c51/2
ci 89s51/2. Pred lety jsem si proto predelal programator Patmel 3, tak aby
umel programovat i zmineny procesor. Software jsem napsal v Delphi a pro
komunikaci jsem pouzil unitu z knizky "Udelejte si z PC v Delphi" od Davida
Matouska.

Snad po roce jsem mel potrebu naprogramovat jeden procesor a ona mi ta
komunikace mezi PC a programatorem nejak vazne (je velmi pomala).

Jestli se nepletu, tak jsem v mezidobi nainstaloval ESET Smart Security.

Je mozne, ze by to bylo pricinou ? Nesetkal jste se nekdo s blokovanim portu
antivirem? Pripadne poradte, jak to vypnout.
Docasne vypnuti ESETu nepomohlo.

diky Ondra