Re: Havárie InnoDB na Mysql

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Listopad 20 20:39:28 CET 2014

Pokial sa bezi z SD tak sa odporuca skor FS bez zurnalu koli znizeniu zapisov.

Na SD wear l. netusim, ale ak je tak nic moc asi. CF by na tom mali byt lepsie. U mna SD dlho nevydrzali pri pouzivani ziveho systemu.

Dňa 20. novembra 2014 20:29:27 CET používateľ Petr Zapadlo <zapik na email.cz> napísal: