Jak ocistit uhlikove kontakty u klaviatury?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 20 14:39:22 CET 2014

Jo, to je asi dnes u digitalu pravda.
Reseni s analogovym snimanim odporu jsem kdysi videl u slusneho stroje, ale
byl jeste analogovy - myslim nejaky Roland ci neco podobneho to bylo.
Jiste je, ze moje Yamaha tusim PSR-730 neco jako tlak snimat umi, protoze
mohu hrat "piano staccato" a stejne dobre "forte staccato", cili uder zhruba
stejne dlouhy, ale budto lehky, nebo podstatne silnejsi. Ale zase je pravda,
ze pokud budu klavesu tisknout pomalu, tak bude znit slabe (jako na realnem
klaviru), ikdybych ji silou promackl skrz instrument :-).

Pavel