Jak ocistit uhlikove kontakty u klaviatury?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 20 14:29:58 CET 2014

Presne tak, jsou tam dva spinace na jednu klavesu, spinaji postupne.
Analogove by to asi takova sranda nebyla - docela by mne zajimalo, jak
to resi u tlakove citlivych klaves, to je taky v hladine o par korun vys.

Pavel Kutina