Jak ocistit uhlikove kontakty u klaviatury?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 20 14:18:46 CET 2014

Zdravím,
  podle mne je tento způsob řešení volen proto, že jsou-li to klávesy za
10000, umí snímat dynamiku a sílu úhozu. Proto nestačí jen "binární"
má kontakt/nemá, ale jde o to, jak rychle klesá odpor kontaktu (rychlost
úderu, staccato atd.), jak nízko odpor klesl (intenzita úderu) a pak
třeba i jak se mění v čase (různé "tancování prstem" na stisknuté klávese).
  Takže pozor, ne každá "oprava" se může projevit stejně, když to uděláte
špatně, deklasujete klávesy na model za 200 Kč, který tyto vlastnosti nemá.

  Zdraví Pavel