Termistor z pracky EPCOS K276/4.8k/A112 5930 -- vyznam oznaceni atd.

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Listopad 19 11:48:39 CET 2014

Dekuji za odpoved,

On Wed, 19 Nov 2014, DeeJay wrote:
> Zdravím,
>
> možná to bude tochu mimo, ale prvně bych zkoušel měřit fyzicky teplotu v
> pračce a taky vzal v úvahu, že jímka čidla může být obalena nějakým
> sajrajtem a prostě dýl trvá než se to prohřeje. Případně čidlo nemá dobrý
> kontakt s jímkou. Možná je řešení jednodušší, než analyzovat samotné čidlo
> :-)

pokud jsem nekoukal nejak spatne, zda se, ze plechovy klobouk-cylindr
termistoru cumi primo do vody. Utesnen je asi 3cm gumovou valcovitou
pruchodkou. Nezdalo se mi, ze by mezi bubnem a prostorem termistoru vubec
nejaka prekazka byla, ale priznavam, ze jsem to nezkoumal zatim uplne
podrobne.

ZdraviM.