OT: označení zásilky křehce

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Listopad 17 20:39:21 CET 2014

Ač nejsem admin, myslím, že této diskuze bylo již dosti.

Koho to zajímá najde si informace na webu nebo na bulváru.Všichni víme,
že RV je zaměstancem pošty a tudíž mu různé útoky na ČP nemohou být
úplně volné - já taky bráním svého zaměstnavatele i když vím, že vše
není nej. protože kdybych to nedělal, tak bych zřejmě nevěřil v to co
dělám a tudíž bych nevěřil ve smysl mé práce. Tomu se říká loajalita.

Kdo chce diskutovat o ČP dále, přesuňte se prosím někam jinam.

Petr