[OT] Jako kdyby koktalo DNS ve Win7

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Listopad 17 13:15:33 CET 2014

Tak je pravda, ze ty problemy zacaly v okamziku, kdy jsem chtel
presunout DHCP server na jine zarizeni (pouzivam DHCP s fixnimi
adresami, kazda masina ma sice pridelovanou, ale vyhrazenou adresu), ale
protoze to nejak nedelalo dobrotu, tak jsem to vratil zpatky (na stejnou
masinu, ktera drzi DNS) a ten DHCP v routeru vypnul. V soucane dobe jsou
vsechna ostatni DHCP vypnuta, kontroloval jsem to dostkrat.

Kazdopadne ted se mi "nejak" podarilo vypadky minimalizovat, vypadek
jsem zaznamenal naposledy predevcirem (na to, ze to puvodne bylo i
nekolikrat za hodinu, je to uspech). Vypada to, ze primarni pricina byla
v blbem nastaveni zalozniho DNS a v mem nespravnem pochopeni funkce.

Pavel Kutina