Re: Poradíte kameru ?

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Listopad 17 11:58:48 CET 2014

Ahoj,

co použít tzv. palubní kamerku do auta?
Tyto detekci pohybu mívají, nahrávají do smyčky na SD kartu (ano, jednou za
čas bude potřeba ojetou kartu vyměnit),
také mají nějaký úchyt - očekával bych přísavku.. No a tu prošroubujete
vrutem o vhodné velikosti :)
Napájení adaptér 12V..

I cena není zas tak zlá..,

--