RE: OT: označení zásilky křehce

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 17 09:29:31 CET 2014

To, že pošťáci nechávají zásilky u sousedů v domě, je běžné už dávno. Oni na
to mají pravidla...
Balíček nebo doporučený dopis mohou nechat u kohokoliv na stejné adrese. Že
je to dům s desítkami bytů, kde se lidé ani neznají, nehraje podle nich
roli. Na druhou stranu vyzvednout stejnou zásilku na poště za manželku je
neřešitelný problém i v případě, že mám v ruce její občanku...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra
Svobodová
Sent: Monday, November 17, 2014 8:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: označení zásilky křehce

Dobré ráno,

	tady došlo k nepochopení a navíc k popletení pojmů. Česká pošta již
monopol nemá, tedy de jure, protože o něj přišla. Navíc o tom, že něco nejde
z důvodu monopolu nepsal RV ale Karel M.

	Osobně si myslím, že je jedno, kde člověk pracuje, má pracovat tak,
aby to bylo dobře a aby zákazníci/klienti/cestující/co já vím byli
spokojeni. Ať jde o poštu, dráhy, sždc, silničáře, metaře a další. A na blba
narazíte skoro všude a u každé firmy. A protože ČP,ČD a SŽDC patří k
největším podnikům, tak je tam také nejvíce blbů. Ono je jejich zastoupení
tak nějak rovnoměrně rozprostřené.

	Moje zkušenost s poštou je dobrá, o soukromých dopravcích se to moc
říci nedá. Klidně nechají zásilku u sousedů a ani se neobtěžují mi to říci.
Bohužel pošťáci to začínají dělat také a tím mi tedy silně kazí náladu :-/

Saša Svobodová