Doporucte prosim P/N fet tranzistory

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Listopad 16 21:56:29 CET 2014

Jo a o stránku dále se na řádku 3 dozvíme, že zvládá dokonce 3,6 ns:-)

Jenže bez udané kapacity, takže to bude nejspíš s jedním SCK od slave ATmega
32.

Celkově z toho vyplývá, že ty časy lze vstupní kapacitou velmi degradovat.
Konkrétně např. z 3,6 na 250-300 ns při 400 pF. Přičemž ty malé tranzistory
běžně zvládají kolem 10-20 ns.

10-20 ns znamená, že při 1 MHz budou oba časy činit 2-4 % periody.

250-300 ns znamená, že při 1 MHz budou oba časy činit 50-60 % periody.

Ano, na 400 kHz s tím lze komunikovat, ale nikoli postavit měnič s rozumnou
účinností.

PH

Od: Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz(mailto:lukesh na seznam.cz)

"AT Mega32 by měla zvládnout 400pF kapacitu sběrnice při 400kHz. Sice to tam

není vysloveně napsané, ale vyplývá to z

www.atmel.com/images/doc2503.pdf

str 290 řádek Output fall time

Druhý pár tranzistorů má kolem 250pF, takže to by šlo, že?

Od: Pavel Hudeček
Velmi záleží na tom, co s nimi chcete dělat. Tyhle tranzistory jsou super
třeba na rozsvícení žárovky, nebo reverzaci a regulaci menšího motorku, ale
ne pokud to bude přímo řídit MCU. Pak by se mi nelíbila vstupní kapacita.
Stejně by se mi nelíbila i u banálního pípadla s piezem. V takovém případě
bych šel do něčeho hodně pod 1 A, co bude mít 50 pF, ne 700.

U domácího bastlení bych ty ceny zas tak moc nenaháněl, hlavní je vědět co a

k čemu chcete, nebo vybrat víc dost rozdílných typů. Např. malý Rds + velký
Ids (to jste našel), malé kapacity, větší a ještě větší Uds, velká Eas +
krátké t.

Od: Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz

4.2A/30V
http://www.aosmd.com/pdfs/datasheet/ao3400.pdf
http://www.aosmd.com/pdfs/datasheet/ao3401.pdf

další možnost:
2.5A/20V
www.mccsemi.com/up_pdf/SI2302(SOT-23).pdf
www.mccsemi.com/up_pdf/SI2301(SOT-23).pdf

... ostatní co jsem tam našel, jsem prozatím vyloučil. Má smysl brát to co
je pod 0,5A?"