zosilnovace DPA

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Listopad 16 18:55:04 CET 2014

Ahoj,
dakujem za ponuku, aj majster sa uz ozval tak uvidim ci bude mat celu
sadu. Moja predstava bola kupit celu stavebnicu vratane suciastok, aby
som nemusel ist zhanat do modifikovaneho slona rezistor R238, hodnota
M68, tak ako tam chodia vsetci studenti :-)
Ak by som k tomu mal ist nakupovat suciastky, parovat tranzistory a
podobne tak si radsej kupim Lego, maju krasny Tower bridge :-)
b.