Doporucte prosim P/N fet tranzistory

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 16 14:41:54 CET 2014

 16.11.2014, 14:36:15

NaAx je to snad jeste horsi. Mam otevrenu zalozku s necin, zkopiruju
nazav a zadam jej do globalniho vyhledavace. Najde 43 polozek, ani
jedna z nich neni ta kterou mam otevrenu ve vedlejsi zalozce. Takze
spis nahodny generator odkazu, nez vyhledavac.
Napada mne ale, jestli to vyhledavani neni nejak zpoplatneno, takze by
se prodejci z nej sami nejak vyrazovali, aby poplatky za vyhledavac
nebyly vetsi nez marze.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz