zosilnovace DPA

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 16 14:15:35 CET 2014

 16.11.2014, 14:07:05

Jestli dobre interpretuji netove zdroje, byva s mistrem ponekud
problematicke porizeni i v casech, kdy ma stavbu a prodej zesiku za
hlavni zdroj prijmu.
Pokud je mi znamo, naposled se mistr vyskytoval na
http://hifi.slovanet.sk/bb/,
pod prezdivkou "kazatel" a o DPA je tam cele dlouhe vlakno.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz