Re: Čidlo snímače vlhkosti

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Neděle Listopad 16 12:50:39 CET 2014

Dobré poledne,

v datacentrech chlazených vodou používáme k tomuto účelu zvláštní dvojlinku
s nasákavou "izolací". Pokles odporu znamená výskyt vodivé kapaliny..

Zkusil jsem pogooglit jestli je neco dostupne i v ceskych drogeriich, ale
dostal jsem se pouze na

http://obchod.hw.cz/?cls=stoitem&stiid=42368

, kde je cena pro takove to domaci mereni ponekud vysoka..

--
jd

JD