Osciloskop - AC/DC coupled trigger

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Sobota Listopad 15 22:46:13 CET 2014

Ja to treba pouzival, kdyz jsem postupne meril serii impulsu, ktere
mely rozkmit od 0 V do x V, kde x rostlo treba ze 2 mV na 20 V.
Kroutil jsem pak jen zesilenim a AC trigger nastaveny na 0 V jsem
nemusel resit. S DC triggerem bych musel udrzovat i trigger level v
rozumnych mezích. To je ale, uznavam, docela kuriozni pripad.

L.