Osciloskop - AC/DC coupled trigger

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Listopad 15 12:06:45 CET 2014

to samozrejme zalezi od toho co robite. Ja napriklad casto pouzivam iny
signal na spustenie osciloskopu ako su tie ktore meriam.

Povedzme ze mame tzv. revolution frequency co je 5ns pulz kazdych 89us.
Ten vsetko spusta a synchronizuje a meriam ine signaly.

Alebo mam zo systemu senzorov jeden signal, ktory trigruje a meriam
signaly z inych senzorov, alebo ineho kanala toho isteho senzoru.

Alebo privediem na vstup prevodnika skok (ten krasny akademicky
jednotkovy, akurat nejde z 0 do 1, ale povedzme z 9.8 do 10.5) a meriam
odozvu systemu.

Roznych situacii kde sa to zide je plno.

b.