[OT] Jako kdyby koktalo DNS ve Win7

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Listopad 14 22:27:34 CET 2014

On 14. 11. 2014 22:19, Pavel Kutina wrote:
> No jo, na tom by neco mohlo bejt - tak to to mam nastaveny poslednich
> deset let blbe :) A zacalo to zlobit az s Win7. Prenastavil jsem,
> udelal jsem v tom trochu poradek a uvidime.

Este je moznost, ze primarny DNS server je "od vyroby" nastaveny tak, ze
kontaktuje root DNS servre (klasicke resolvovanie od TLD smerom dole) a
preto je schopny resolvovat vsetko aj bez nastavenia google ako forwarderov.

Mozno Win7 zaviedlo intenzivnejsi load balancing medzi primarnym a
sekundarnym, skratilo expiraciu cache alebo janeviemco...

-m-