OT: označení zásilky křehce

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 14 18:36:18 CET 2014


Já jsem šel cestou , kterou už tu někdo před časem zmínil - prudič. 
Podal jsem stížnost u managera pobočky p. Šaška na postup pracovníka ČP.
Evidentně rozumný člověk, snad se dostanu na onu "listinu prudičů" a 
problémy ( nebyl to jediný )  ustanou.
Dneska jsem si natočil video, jak v čekárně je 21 lidí a z 5 přepážek 
funguje jedna. Počítám že budu prudit dál, dokud nebude nějaká změna.
  Ten systém moudřejší ustoupí je výborná věc, ale funguje jednou, 
dvakrát. Když je to stále dokola je snad jediná cesta  neustupovat a  
prudit.

Ale tohle je opravdu vše jen o lidech, na jiné pobočce (KT III) je vše 
naprosto OK. Nejspíš tam vedoucí šlape pracovníkům na paty, protože 
všechno funguje bez problémů, nikdy jsem tam žádný nezaznamenal.

Dne 14.11.2014 6:18, Karel M napsal(a):
> Jste podle mě narazil na blbce, zkuste jednoduše pravidlo moudřejší 
> ustoupí a podejte to prostě na jiné pobočce.
> Lidi tohoto typu jsou všude, např. prodavačka co ničemu nerozumí se s 
> vámi bude do krve hádat že nemáte pravdu když něco reklamujete, jako 
> často řeknu klidně ok, máte pravdu, ale už u vás nic nikdy nekoupím, 
> ale u české pošty to zcela bohužel nejde, kvůli monopolu.
> Křehké jsem již posílal a nikdy nebyl problém, ovšem oni se k tomu až 
> tak dobře stejně nechovají.
> Konkrétně dnes křehkou zásilku čekám, tak jsem zvědav jak se předvedou :-D
> Karel
>



Další informace o konferenci Hw-list