OT: Mapa vláčků aneb GRAPP

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Listopad 14 16:09:34 CET 2014

Zdravim,

 >      Mám tedy tuto informaci brát tak, že na Linuxových strojích
 > Silverlight nefunguje?

nene, urcite nejsem asi ta nejlepsi cilova skupina, podle ktere by se
tak rozhodne tvrzeni dalo delat. :)

Myslim, ze Silverlight na linuxech bezi. Ale osobne si nechci do sveho
pocitace instalovat nic nepodtstaneho, co by se pouzivalo treba jenom
pro jednu stranku. A pokud existuje alternativa, nahrada, jdu tim
smerem. Pokud ne - neresim. Proste nepouzivam.

Ze se firma vyhranila a ma jednotnou ideu v technologiich je docela
chvalihodne. Horsi je nabranby smer uzavreneho systemu, ktery <vzdy bude
pozadovat sluzby treti strany, bez naznaku ubezpeceni kontinuality a
zbetne kompatibility.

Pracoval jsem ve firme, kde nabrali tento smer - dokonce do
high-managementu nastoupil nejaky 'ex-prezident' cehozi z MS. cela
technologie byla tezko nepouzitelna, ale oslavnych od bylo napsano na
haleluja (tydenni happy-mail, plny slov a zvratku typu 'big chelleng!',
'exciting!', 'glad', ...). Je mi jasne, ze podobne kroky delaji lidi, co
se chteji zakopat na svych pozicich a chteji byt nenahraditelni i v
budoucnu. Kazdopadne svoje rozhodnuti maji urcite perfektne oduvodnehe a
nenapadnutelne ... a proto nestaveji na 'otevrenych' technologiich a
standardech. proc pouzit HTML5, kdyz je tady Java? Ale tu uz zna mnoho
lidi - tak tam dame neco jineho, ne tak rozsireneho. (ja vim, ze ta
problematika je o hodne slozitejsi, ale ja to rad zjednodusuji - jinak
by se to desne rozvetvovalo)

Ok, nechci vyvolavat flame.

Pokud vase vnitrni infrastruktura funguje bez problemu, neni co resit. A
ze zvenci maji lidi problem - to je jeich problem.

:)

   Sam