RE: OT: Mapa vláčků aneb GRAPP

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Listopad 14 15:23:25 CET 2014

Funguje.

Aj v inych browseroch. Problemom je urobit softwer ktory bude fungovat vo vsetkych browseroch
Nastastie Sliverlight je mrtvy. Uz sa prestal vyvijat.
Blahozelam manazerom firmy k spravnemu rozhodnutiu.
Takto si zabezpecili pracu pretoze za chvilu budu musiet prejst na novu technologiu

Pekny vikend vsetkym :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Friday, November 14, 2014 3:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Mapa vláčků aneb GRAPP

Hezké odpoledne,

	tohle je firemní strategie SŽDC, soustředí se jen na produkty od MS a nic jiného se nepodporuje. I vnitřní informační systémy jsou založené na technologiích MS a pořádně nefungují ani na Windows s FireFoxem. Musíme používat MIE. Nemá cenu o tom moc mudrovat (už proto, že bych tím porušila Etický kodex :-) ) jen to konstatuji.

	Mám tedy tuto informaci brát tak, že na Linuxových strojích Silverlight nefunguje? Ani v nějaké alternativě? Takže jedině používat ten Babitron, ten předpokládám půjde kdekoli :-)

Saša Svobodová