OT: Mapa vláčků aneb GRAPP

Pátek Listopad 14 15:13:58 CET 2014

Hezké odpoledne,

	tohle je firemní strategie SŽDC, soustředí se jen na produkty od MS a
nic jiného se nepodporuje. I vnitřní informační systémy jsou založené na
technologiích MS a pořádně nefungují ani na Windows s FireFoxem. Musíme
používat MIE. Nemá cenu o tom moc mudrovat (už proto, že bych tím
porušila Etický kodex :-) ) jen to konstatuji.

	Mám tedy tuto informaci brát tak, že na Linuxových strojích Silverlight
nefunguje? Ani v nějaké alternativě? Takže jedině používat ten Babitron,
ten předpokládám půjde kdekoli :-)

Saša Svobodová