RE: Odposlouchávání USART

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Listopad 14 12:42:39 CET 2014

Už to jde. Špatné zapojení :-)

Michal Grunt

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Fanda Kopriva
Sent: Friday, November 07, 2014 1:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Odposlouchávání USART

dobry den
To by nemel byt problem.
RxD USB prevodniku  (input) pripojite na Rxd nebo Txd podle toho
ktery drat chcete odposlouchavat.
Kdyz komunikace funguje jako vyslu dotaz a cekam na odpoved (treba gsm modul)
tak je muzete zmixovat pres diody do jednoho dratu.
Date odpor z 3V na RDpin usbprevodniku a dve diody katodama do kazde linky (schotky).
Jste na stejne urovni?  Ted pisu o ttl urovni.RS232 je invertovana.
   Fanda