Re: OT: označení zásilky křehce

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Listopad 14 11:19:47 CET 2014

Prakticky v některých službách má, protože já jakožto soukromá osoba pokud
chci poslat balík, tak sice mohu využít služeb svozu PPL apod, ale nemohu
si dovolit čekat celý den až PPL přijede. A do depa ppl to mám snad 20km.
Takže zbývá jen pošta.
Ono od doby přestěhování na vesnici jsem s českou poštou spokojen, balíky
jezdí stále ve stejný čas a na poště nejsou velké fronty.
Karel