monitor BENQ FP91

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Listopad 14 09:59:12 CET 2014

Já na tyto věci používám nůž. Mám švýcarský nůž, myslím, že už se o něm někdo zmiňoval. Má všechny hrany krásně zaoblené takže při troše opatrnosti nic nepoškodím. Není mi jasné jak těmi trsátky ten monitor "načnete". Na začátku tam žádná škvíra není.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Friday, November 14, 2014 8:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: monitor BENQ FP91

Nuz tipujem, ze nahrada bude lepsia ako "original"
Pouzivam nylonove brnkatka Dunlop (viac na gitaru, ako na rozoberanie )
a funguju fakt dobre.
Je pravda, ze original disassembly tool som nikdy nemal, ale kreditka je
oproti trsatku maslo.
Trsatka sa predavaju v roznych hrubkach. (napriklad
http://www.muziker.sk/gitary/trsatka )
Doporucujem.