Re: OT: označení zásilky křehce

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Listopad 14 06:18:14 CET 2014

Jste podle mě narazil na blbce, zkuste jednoduše pravidlo moudřejší ustoupí
a podejte to prostě na jiné pobočce.
Lidi tohoto typu jsou všude, např. prodavačka co ničemu nerozumí se s vámi
bude do krve hádat že nemáte pravdu když něco reklamujete, jako často řeknu
klidně ok, máte pravdu, ale už u vás nic nikdy nekoupím, ale u české pošty
to zcela bohužel nejde, kvůli monopolu.
Křehké jsem již posílal a nikdy nebyl problém, ovšem oni se k tomu až tak
dobře stejně nechovají.
Konkrétně dnes křehkou zásilku čekám, tak jsem zvědav jak se předvedou :-D
Karel