Re: Poradíte kameru ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 13 15:39:25 CET 2014

Otázkou je, jak majitel kanceláře bude skákat nadšením, až zjistí, že se na
ně sice nikdo nemůže dívat online, ale že se na ně může kdykoliv podívat ze
záznamu... Můžete sice namítnout, že vyměnit kartu v kameře už chce nějakou
osbní akci, ale to sednout si k zabezpečenému videoserveru taky.

Nebo jak tté kameře vysvětlíte, že se v "úředních hodinách" má na nějakou
detekci pohybu vykašlat? Dobře, teoreticky se dá (možná) u některé takové
kamery nastavit kalendář nebo se k té hloupé dají připojit spínací hodiny.

Mám za to, že "chytrých SW" k IP kamerám bude řádově víc, než chytrých
offline kamer (jistě, otázkou je cenová relace, ale v řádu několika tisíc
myslim jednodušší řešení než IP kamera nebude).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Cihak na dkv.cd.cz
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Thursday, November 13, 2014 1:36 PM
Subject: RE: Poradíte kameru ?

Já vím že si to trochu odporuje, ale síť je nežádoucí. Majitelé té kanceláře
pochopitelně neskáčou nadšením z představy, že se na ně během doby kdy tam
jsou někdo bude po síti dívat. Těmto rozporům se chci vyhnout. Nastavovat by
se to mohlo třeba po USB.

Na fotopasti jsem koukal, ale imitují kus zeleného špalku a to jim určitě na
zeď nedám. Představoval jsem si takovou tu prosklenou bublinu připevněnou ke
stropu.

    Martin.