Spolehlive automaticke prepinani smeru RS485

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Listopad 13 15:22:08 CET 2014

Ok, zadny problem. Jen pro "male ospravedlneni" toto reseni jsme pouzili
u aplikaci v pocitaci, ktere smer toku nebyly schopny uridit. Co tomu
branilo uz nevim. Lepsim resenim byl monostabilni klopny obvod, ktery
drzel vysilani po dobu dat. Tam se musela nastavovat doba presahu pro
danou rychlost.

U procesoru mame rizeni toku samozrejme pinem procesoru. U FTDI
prevodniku ridi budic sam obvod.

Jaky mate nazor na ty pull-up a pull-down odpory na strane RS485 i kdyz
je rizeny ten budic procesorem? Je to nesmysl?

Martin Hanek