Spolehlive automaticke prepinani smeru RS458

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 13 14:51:46 CET 2014

Co je to podla Vas "format"?

RS485 definuje prave elektricke vlastnosti a hovori, ze vysielac vysiela
diferencialne, symetricky.

Norma nedefinuje vyssie vrstvy, len fyzicku, a aj to nie uplne do
dosledkov, len z pohladu vysielaca a prijimaca, nedefinuje vlastnosti
prenosoveho media.

> Nema to na kazdem konci 120R ? Tam se toho moc nenazpiva.

To je jedna z veci, co norma nespecifikuje, je to na uzivatelovi. Rovnako
tie pullupy/pulldowny, alebo iny sposob ustanovenia "tichej jednotky".
Toto je nepriamo dovod, preco som oplul tie repeatre.

wek