RE: Poradíte kameru ?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Listopad 13 14:50:07 CET 2014

Vypínač znám, kdysi dávno jsem o něm slyšel :-). Jenže pokud to budou moci vypnout tak to 100% nezapnou když budou odcházet. To by fungovalo možná tak týden...

Nojo, web procházím celé dopoledne. Tady jsem nahodil zkušební balónek jestli náhodou někdo nepříjde s nejakým geniálním řešením :-). Občas se to tu stává. Ale bohužel všechno co jste mi poradili už jsem zvažoval. Teda kromě toho RPI - ale bastlit to nemůžu. Samozřenmě jsou některá řešení použitelná ale vždy jim něco k dokonalosti chybí :-).

Zatím se asi přikláním k řešení že použiju kameru s WIFI které ukradnu anténu...

Ale i tak všem dík za snahu.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Thursday, November 13, 2014 2:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Poradíte kameru ?

 13.11.2014, 14:20:23

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Cihak na dkv.cd.cz napsal:

> Já vím že si to trochu odporuje, ale síť je nežádoucí. Majitelé té
> kanceláře pochopitelně neskáčou nadšením z představy, že se na ně
> během doby kdy tam jsou někdo bude po síti dívat. Těmto rozporům se
> chci vyhnout. Nastavovat by se to mohlo třeba po USB.
Existuje takova vec, vymyslel to snad nejakej Edison, vypinac tomu rikaji. Ty vase pozadavky splnuji kamery do auta (s detekci pohybu nebo i bez a detekci dodat z vnejsku, treba infracidlem), teda az na tu bublinu.

Jen je trochu problem vybrat, neb nektere jsou horsi , jine lepsi, a pak i takove, co se tvari jako lepsi ale jsou horsi (cinan pajcuje jineho
cinana)
Chce to procist nejake testy a diskuse.