Spolehlive automaticke prepinani smeru RS485

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Listopad 13 12:54:53 CET 2014

Nám se osvědčilo řešení "BIT", tedy každý vysílaný bit přepíná budič na
vysílání, jinak je nastaven příjem. Odladěno to máme na 9600, takže nám
omezení, že se to nedá použít se stejnými součástkami na jinou rychlost,
nevadí.

Použili jsme také oddělovače RS-485 typu I-7510 od IpcCon a ti tam mají
nějaké hradlové pole, které řídí přepínání směru RS-485 a na rychlostech
300-115200 to funguje bez jakékoli potřeby nastavení.

Martin Hanek